1. Hírek
  2. Az új Volkswagen R márkakereskedői koncepció
Újdonság a Volkswagenről

Az új Volkswagen R márkakereskedői koncepció

Erős és magabiztos – A Volkswagen prémium teljesítményű brandje egyedi és kifejező formában mutatkozik be a kereskedésekben.

Volkswagen R modellek Open Corner

A 250.000. svájci R modell átadásának ünneplésével egy időben mutatkozik be a Volkswagen R márka új, kiemelt megjelenése a márkakereskedésekben. Ennek apropóján röviden tekintsük át e híres betű történetét, mely a Racing - azaz verseny - rövidítése!

A Volkswagen R modelljeinek eredete 2002-re nyúlik vissza. Ebben az évben jelent meg a világ első kettős tengelykapcsolós sebességváltóval szerelt sorozatgyártású autója: a 4. generációra épülő Golf R32 - először csak Németországban, majd a nagy sikerre való tekintettel az USA-ban és Ausztráliában is. A csúcsteljesítményű modell minden, a Volkswagenekben elérhető biztonsági és kényelmi extrával rendelkezett, 3.2 literes, V6-os motorja 241 LE és 320 Nm leadására volt képes.

Ezután R-jelölésű modellek sora következett, köztük a 300 LE-s Passat R36, a T-Roc R vagy az Arteon R 320 lóerővel, klasszikus és Shooting Brake karosszériával is. És hamarosan várható a márka első "konnektoros hibrid" R modellje: a Touareg R eHybrid 462 LE rendszerteljesítménnyel és akár 47 km-es tisztán elektromos hatótávval!

Visszatérve az új arculati megjelenésre: a kiállítói tér fekete felületei és a minőségi részletek prémium légkört teremtenek, egyben megerősítik a márka exkluzív karakterét.

Hamarosan özönleni fognak a vásárlói érdeklődések a világ minden tájáról, miután bemutatták és az „R-fűszerezésű” kereskedésekben lépésről lépésre bevezetik az új megjelenési formát. Az első, kiemelt megjelenítés a Lehtre-ben található Volkswagen Automobile Hannoverben készült el, friss hangulatot hozva a szalonba. Tobias Ringmeier, a Volkswagen Automobile Hannover értékesítési igazgatója büszke arra, hogy ők lettek az elsők, akiknél felállításra került a Volkswagen R kiemelt megjelenítése.

Image

„A Volkswagen R-nél a termékoffenzíva generálta lendületre támaszkodunk, új és attraktív R platformot elérhetővé téve a világ összes VW kereskedése számára.” – mondta el Peter Jost, a Volkswagen R értékesítési és marketing igazgatója. „Ez számottevően erősíteni fogja ügyfeleink tudatában az R márka létezését.”

Lájkolja Facebook oldalunkat, hogy elsőként értesüljön az újdonságokról!

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.