Az új Volkswagen R márkakereskedői koncepció
Erős és magabiztos – A Volkswagen prémium teljesítményű brandje egyedi és kifejező formában mutatkozik be a kereskedésekben.

A 250.000. svájci R modell átadásának ünneplésével egy időben mutatkozik be a Volkswagen R márka új, kiemelt megjelenése a márkakereskedésekben. Ennek apropóján röviden tekintsük át e híres betű történetét, mely a Racing - azaz verseny - rövidítése!
A Volkswagen R modelljeinek eredete 2002-re nyúlik vissza. Ebben az évben jelent meg a világ első kettős tengelykapcsolós sebességváltóval szerelt sorozatgyártású autója: a 4. generációra épülő Golf R32 - először csak Németországban, majd a nagy sikerre való tekintettel az USA-ban és Ausztráliában is. A csúcsteljesítményű modell minden, a Volkswagenekben elérhető biztonsági és kényelmi extrával rendelkezett, 3.2 literes, V6-os motorja 241 LE és 320 Nm leadására volt képes.
Ezután R-jelölésű modellek sora következett, köztük a 300 LE-s Passat R36, a T-Roc R vagy az Arteon R 320 lóerővel, klasszikus és Shooting Brake karosszériával is. És hamarosan várható a márka első "konnektoros hibrid" R modellje: a Touareg R eHybrid 462 LE rendszerteljesítménnyel és akár 47 km-es tisztán elektromos hatótávval!
Visszatérve az új arculati megjelenésre: a kiállítói tér fekete felületei és a minőségi részletek prémium légkört teremtenek, egyben megerősítik a márka exkluzív karakterét.
Hamarosan özönleni fognak a vásárlói érdeklődések a világ minden tájáról, miután bemutatták és az „R-fűszerezésű” kereskedésekben lépésről lépésre bevezetik az új megjelenési formát. Az első, kiemelt megjelenítés a Lehtre-ben található Volkswagen Automobile Hannoverben készült el, friss hangulatot hozva a szalonba. Tobias Ringmeier, a Volkswagen Automobile Hannover értékesítési igazgatója büszke arra, hogy ők lettek az elsők, akiknél felállításra került a Volkswagen R kiemelt megjelenítése.

„A Volkswagen R-nél a termékoffenzíva generálta lendületre támaszkodunk, új és attraktív R platformot elérhetővé téve a világ összes VW kereskedése számára.” – mondta el Peter Jost, a Volkswagen R értékesítési és marketing igazgatója. „Ez számottevően erősíteni fogja ügyfeleink tudatában az R márka létezését.”
Lájkolja Facebook oldalunkat, hogy elsőként értesüljön az újdonságokról!