Élő ID.4 óriásplakát
Az egyesült királyságbeli Volkswagen Manchesterben egyedülálló, élő óriásplakáttal reklámozta a teljesen elektromos ID. családot. A 12×3 méteres, teljes egészében különféle mohából készült hirdetőtábla kizárólag szél- és napenergiából nyert áramot használt a káros széndioxid megkötésére.
A hirdetést teljes egészében különféle mohafajtákkal borították, az óriásplakátot napelemekkel és négy mini szélturbinával is ellátták, melyek az ID.4 körvonalait alkotó fényforrásokat látják el energiával.
A csapat 160 órát töltött a hirdetőtábla megtervezésével és megalkotásával, további 8 órát a helyszíni felépítésével. A négy hétig látható alkotásnak rendszer ellenőrzésre és locsolásra is szüksége volt.
Sarah Cox, az egyesült királyságbeli Volkswagen marketing igazgatója elmondta: „A márka elkötelezett afelé, hogy karbonsemleges autók minél szélesebb skáláját vezesse be az országban és elragadtatva mutattuk be az ID.4-et.”
„Úgy véltük, az egyedi, szél- és napenergiával működő reklám szórakoztató módja a modell környezetbarát mivoltának bizonyítására, mely reklám nem csak feltűnő, de nettó karbonsemleges is.”
A teljesen elektromos, akár 516 km-es hatótávú ID.4 az ID. család legújabb tagja, mely nemrégiben elnyerte a Világ Év Autója díjat is. Az ID. modellek a németországi Zwickau-beli, teljes egészében megújuló energiát használó gyárban gördülnek le a futószalagról. Az alkatrészbeszállítók nagy része is zöld energiával állítja elő termékeit.
Miközben a Volkswagen arra törekszik, hogy folyamatai minél nagyobb hányada karbonsemleges legyen, bizonyos lépései – mint a szállítás – elkerülhetetlenül széndioxid-kibocsátással járnak. Ennek ellensúlyozására a vállalat klímavédő olyan projektekben vesz rész, mint például a Borneo szigetén az esőerdők védelme és bővítése.
Az ID.3 és ID.4 modellek az utakon is karbonsemlegesek maradhatnak, ha zöld forrásból származó áramot használó töltőállomásokon töltjük fel azokat.
Lájkolja Facebook oldalunkat, hogy elsőként értesüljön az újdonságokról!