1. Hírek
  2. ID.4 virtuális tesztvezetési élmény a Volkswagen és a Pinterest együttműködésében
Innováció

ID.4 virtuális tesztvezetési élmény a Volkswagen és a Pinterest együttműködésében

A Volkswagen of America és a Pinterest bevezetett egy egyedülálló élményt, a Volkswagen új elektromos SUV-jának virtuális tesztelési lehetőségét a közösségi oldalon. Az ID.4 teljes, 360 fokos látványa egyedülálló és úttörő kampány a Pinteresten, egyben az autóvásárlás új, informatív és kényelmes eleme – egyelőre kizárólag az amerikai felhasználóknak.

ID.4 virtuális tesztvezetés a Pinteresten Open Corner
  • A Volkswagen ID.4 virtuális tesztvezetése a Pinteresten az első a maga nemében
  • A Pinterest felhasználói virtuálisan nézhetik meg az ID.4-et különböző beállításokban, az autóvásárlás első, kényelmes lépéseként

Megtámogatva a full elektromos, zéró közvetlen kibocsátású ID.4 „Mielőtt megváltoztathatja a világot, a Te világodat kell megváltoztatnia” üzenetét, a Pinteresttel való integráció új módszert kínál a felhasználók eléréséhez az őket inspiráló tartalommal. Már az indítás előtt több, mint 8 millió „pinner” mutatott érdeklődést az autóipari tartalmak iránt. Ezen elköteleződés révén minden harmadik felhasználó kapott inspirációt autóvásárlásra úgy, hogy eredetileg nem tervezte azt. A 360 fokos tesztvezetésnek hála a Volkswagen elektromos modellje iránt érdeklődők megtapasztalhatják az érzést, hogyan is változtathatja meg az autó a világukat.

„Egy olyan áttörő újdonság, mint az ID.4 áttörően új vásárlási élményt érdemel, ami a tesztvezetésnél kezdődik” – mondta el Kimberley Gardier, a Volkswagen márkamarketingért felelős alelnöke. „Ez a Pinteresttel együtt alkotott, virtuális, 360 fokos élmény lehetővé teszi számunkra, hogy megmutassuk potenciális ügyfeleinknek, mennyire funkcionális, élvezetes és elérhető az új elektromos autónk. A Pinterest – rengeteg olyan felhasználóval, akik információt vagy inspirációt keresnek vásárlásukhoz – egyedülálló lehetőséget biztosít az ügyfelek teljesen új módon történő eléréséhez.”

„Az új Volkswagen ID.4 valóban olyasvalami, amit látni kell, de nem kell beülnöd ahhoz az autóba, hogy felfedezd annak varázsát” – tette hozzá Andy Holton, a Pinterest kreatív stratégiájának globális vezetője. „Ennek a virtuális tesztvezetési lehetőségnek a kidolgozása új dimenziót adott a Pinteresten történő vásárláshoz, online felhasználva az IRL (in real life – valós életben történő) vásárlás lehetőségeit.”

A nemrégiben a Világ Év Autója díjat elnyerő ID.4 az e-mobilitás új korszakát nyitotta meg a Volkswagen számára. A vállalat célja, hogy minden évben legalább egy új modellt vezessen be a világpiacon.

A Pinterest felhasználói mostantól ingyen hozzáférhetnek az ID.4 tesztvezetés élményéhez, közvetlenül a Pinterest alkalmazásban - egyelőre kizárólag az USA-ban.

Ezen a linken egy rövid videó is megtekinthető a virtuális tesztvezetésről.

Lájkolja Facebook oldalunkat, hogy elsőként értesüljön az újdonságokról!

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.