Innováció
2021.06.26.

ID.4 virtuális tesztvezetési élmény a Volkswagen és a Pinterest együttműködésében

A Volkswagen of America és a Pinterest bevezetett egy egyedülálló élményt, a Volkswagen új elektromos SUV-jának virtuális tesztelési lehetőségét a közösségi oldalon. Az ID.4 teljes, 360 fokos látványa egyedülálló és úttörő kampány a Pinteresten, egyben az autóvásárlás új, informatív és kényelmes eleme – egyelőre kizárólag az amerikai felhasználóknak.
ID.4 virtuális tesztvezetés a Pinteresten
  • A Volkswagen ID.4 virtuális tesztvezetése a Pinteresten az első a maga nemében
  • A Pinterest felhasználói virtuálisan nézhetik meg az ID.4-et különböző beállításokban, az autóvásárlás első, kényelmes lépéseként

Megtámogatva a full elektromos, zéró közvetlen kibocsátású ID.4 „Mielőtt megváltoztathatja a világot, a Te világodat kell megváltoztatnia” üzenetét, a Pinteresttel való integráció új módszert kínál a felhasználók eléréséhez az őket inspiráló tartalommal. Már az indítás előtt több, mint 8 millió „pinner” mutatott érdeklődést az autóipari tartalmak iránt. Ezen elköteleződés révén minden harmadik felhasználó kapott inspirációt autóvásárlásra úgy, hogy eredetileg nem tervezte azt. A 360 fokos tesztvezetésnek hála a Volkswagen elektromos modellje iránt érdeklődők megtapasztalhatják az érzést, hogyan is változtathatja meg az autó a világukat.

„Egy olyan áttörő újdonság, mint az ID.4 áttörően új vásárlási élményt érdemel, ami a tesztvezetésnél kezdődik” – mondta el Kimberley Gardier, a Volkswagen márkamarketingért felelős alelnöke. „Ez a Pinteresttel együtt alkotott, virtuális, 360 fokos élmény lehetővé teszi számunkra, hogy megmutassuk potenciális ügyfeleinknek, mennyire funkcionális, élvezetes és elérhető az új elektromos autónk. A Pinterest – rengeteg olyan felhasználóval, akik információt vagy inspirációt keresnek vásárlásukhoz – egyedülálló lehetőséget biztosít az ügyfelek teljesen új módon történő eléréséhez.”

„Az új Volkswagen ID.4 valóban olyasvalami, amit látni kell, de nem kell beülnöd ahhoz az autóba, hogy felfedezd annak varázsát” – tette hozzá Andy Holton, a Pinterest kreatív stratégiájának globális vezetője. „Ennek a virtuális tesztvezetési lehetőségnek a kidolgozása új dimenziót adott a Pinteresten történő vásárláshoz, online felhasználva az IRL (in real life – valós életben történő) vásárlás lehetőségeit.”

A nemrégiben a Világ Év Autója díjat elnyerő ID.4 az e-mobilitás új korszakát nyitotta meg a Volkswagen számára. A vállalat célja, hogy minden évben legalább egy új modellt vezessen be a világpiacon.

A Pinterest felhasználói mostantól ingyen hozzáférhetnek az ID.4 tesztvezetés élményéhez, közvetlenül a Pinterest alkalmazásban - egyelőre kizárólag az USA-ban.

Ezen a linken egy rövid videó is megtekinthető a virtuális tesztvezetésről.

Lájkolja Facebook oldalunkat, hogy elsőként értesüljön az újdonságokról!