Cégünk minden biztosító esetén teljes körű ügyintézést vállal a kárfelvételtől a kész gépjármű átadásáig. Ehhez Önnek az alábbiakat kell tennie.
A kárt rendező biztosítóhoz tartozó nyomtatványokat kinyomtatva és hiánytalanul kitöltve szükséges emailben megküldeni az ügyintézőink részére.
Gépjármű kárrendezés folyamata
Kárbejelentés - Kárfelvétel - Kárszámítás (Pótszemle, ha szükséges) - Kifizetési javaslat - Javítás
A kárrendezés dokumentumai
Az alábbi lista tartalmazza azon dokumentumok listáját, melyekre a biztosító társaságoknak a kár rendezéséhez szükségük van. Kérjük, hogy ezeket a dokumentumokat minél előbb adja át kárszakértőnknek, hiszen ezzel lerövidítheti a kárrendezés idejét!
KÁRBEJELENTŐ NYOMTATVÁNYOK:
Allianz
Allianz kárbejelentő
Allianz meghatalmazás
Nyilatkozat
Uniqua
Uniqua kárbejelentő
Uniqua meghatalmazás
Nyilatkozat
Porsche Versicherung
Porsche kárbejelentő
Porsche meghatalmazás
Nyilatkozat
Generali
Generali kárbejelentő - CASCO
Generali kárbejelentő - KGFB
Generali meghatalmazás - természetes személy
Generali meghatalmazás - jogi személy
Nyilatkozat
Egyéb biztosító
Kárbejelentő
Meghatalmazás
Nyilatkozat
- Baleseti bejelentő (kék-sárga) eredeti példánya vagy rendőrségtől kapott eredeti iratok (Amennyiben ezek eredeti példányát kárbejelentéskor az illetékes biztosítónál már leadta, kérjük ezek másolatát szíveskedjék kárszakértőnknek a kárfelvételkor átadni.)
- Kitöltött gépjármű-kárbejelentő (Minden esetben ki kell tölteni, a baleseti bejelentő nem helyettesíti.)
- Forgalmi engedély másolata
- Jogosítvány másolata (kivéve, ha a gépjármű parkolt)
- Törzskönyv másolat vagy banki meghatalmazás (Hitelezett gépjármű esetén a hitelező cég meghatalmazása, mely a kárösszeg felvételére is jogosít, valamint a hitelező cég aláírási címpéldányának másolata. Néhány finanszírozó csak a kárfelvétel után, a kárfelvételi jegyzőkönyv bemutatására adja ezt ki)
Cégek esetén a következő dokumentumok is szükségesek:
- Aláírási címpéldány másolat
- ÁFA nyilatkozat
- Bankszámlaszám
- Meghatalmazás kárügyintézésére a kárügyben eljáró személy részére.
A szemle során a kárszakértők tájékoztatást adnak arról, hogy milyen esetleges további dokumentumok szükségesek még a kár rendezéséhez.
Ezek leggyakrabban a következők:
- Tréleres szállítási számla és fuvarlevél (amennyiben van)
- Rendőrségi határozat (amennyiben rendőrségi intézkedés történt).
- Közútkezelői elismerés
Abban az esetben, ha a fenti iratok nem állnak rendelkezésre a kárfelvételkor, az a kárrendezés elhúzódásához vezethet.