Lukács és Tamás Hírek

Álmai autóját keresi? Akkor jó helyen jár a Volkswagennél. Válasszon azonnal elvihető, új autóink közül vagy állítsa össze a kívánt modellt elképzelései szerint.

  1. Hírek
  2. Új dizájn, innovatív technológiák és gyors fejlődés: a Volkswagen ID. CODE Kína számára
Innováció

Új dizájn, innovatív technológiák és gyors fejlődés: a Volkswagen ID. CODE Kína számára

A Volkswagen szisztematikusan halad előre „Kínában, Kínáért” stratégiájával. A cél az, hogy a világ legnagyobb autópiacán még szorosabban igazodjanak a vásárlók sajátos igényeihez, és meggyőző termékkínálatot biztosítsanak számukra minden releváns szegmensben.

ID. CODE Open Corner

Az ID. CODE design koncepcióautó, amely a pekingi Auto China 24 vásáron ünnepelte világpremierjét, a kínai vásárlók kívánságaihoz való szisztematikus orientációról tanúskodik. A koncepcióautó esztétikája teljesen új, és egy nagyméretű, elektromos SUV-ról ad képet. Az ID. CODE a 4. szintű, teljesen autonóm vezetéshez készült. Az új, progresszív ID.UX almárka kulcsszerepet játszik a Volkswagen kínai piacon való megjelenésében is. A teljesen elektromos, életstílus-orientált modellekkel ez az almárka különösen a fiatalabb vásárlók számára készült.

„A Volkswagen márka már 40 éves kínai sikerre tekinthet vissza, és ezt a sikertörténetet folytatjuk az új mobilitási korszakban, ezzel is megerősítve kínai vásárlóink bizalmát” – mondta Thomas Schäfer, a Volkswagen márka vezérigazgatója. A Kínára kiélezett stratégiának három pillére van: egy átfogó termékportfólió, amely felgyorsítja a márka modelljeinek villamosítását, egy kifejezetten a kínai piacra kifejlesztett márka- és formanyelv, valamint a helyi műszaki fejlesztés erős kínai partnerekkel az innováció ütemének felgyorsítása érdekében. Thomas Schäfer: „Az ID. CODE első ízben mutatja be a VW jövőjét Kínában: új dizájnnal, új technológiai szabvánnyal és holisztikus márkaélménnyel – kifejezetten kínai vásárlóink igényeihez és kívánságaihoz igazodva. Kínai partnereinkkel együtt a mobilitás új korszakát nyitjuk meg Kínában.”

Image

Az ID. CODE design koncepcióautó a 2024-es Auto China kiállításon debütált

Az ID. CODE világpremierjével a 2024-es Auto China kiállításon a Volkswagen első ízben mutatja be a jövőbeli modellek új formanyelvét, és ezzel egyidejűleg új technológiai korszakot indít. A koncepcióautót kifejezetten a kínai vásárlók számára fejlesztették ki. Erőteljes, tiszta és folyékony felületeivel a koncepcióautó egy Gran Turismóra emlékeztet. A külseje vetítési felületként is funkcionál a következő generációs mesterséges intelligencia által támogatott fény- és kijelzőrendszerekhez. Ez jól illeszkedik az ID. CODE újonnan kialakított életteréhez, ahol a valós és a virtuális világ találkozik, hogy új mobilitási élményt hozzon létre. Az elektromos meghajtású koncepcióautó hagyományosan vagy 4-es szintű autonóm vezetési módban vezethető.

Széles termékportfólió a kínai vásárlóknak 2030-ig

Az ID. család 2030-ra összesen 16 modellre fog bővülni. Ez magában foglalja az új ID.UX almárka öt EV-jét, amelyek 2027-ben ünneplik piaci debütálásukat. A Volkswagen lépésről lépésre bemutatja ICE (belső égésű motorral szerelt) modelljei elektromos változatait is és tovább bővíti portfólióját Kínában új, rendkívül hatékony plug-in hibridekkel, amelyek elektromos hatótávolsága meghaladja a 100 kilométert. 2030-ig tizenkét új ICE-modell és hat hibrid fog debütálni. Ezen túlmenően a Volkswagen a bevált MQB és MEB járműarchitektúrát egészíti ki helyi platformokkal Kínában – például olyan partnerségek révén, mint az XPENG-vel való együttműködés. Ezenkívül a Hefei-bázisú Volkswagen China Technology Company (VCTC) fejleszti a csoport első elektromos platformját kifejezetten Kínának. 2026-tól legalább négy további modellt építenek az elektromos belépőszintű szegmenshez a China Main Platformra (CMP). A több platform lehetővé teszi, hogy a Volkswagen a megfelelő termékeket kínáljon ügyfeleinek minden releváns szegmensben, így kielégítve minden igényt.

Image

Az új, teljesen elektromos ID.UX almárka bővíti a termékpalettát

A Volkswagen az ID.UX segítségével bővíti elektromos autói kínálatát új vásárlói csoportok számára Kínában. Az ID.UX a VW bevált erényeit ötvözi az életmódorientált dizájn DNS-sel. A márkaspecifikus jellemzők közé tartozik a progresszív külső dizájn, valamint a vezetőközpontú belső tér, amely teljesen új kijelzőt és működési koncepciót (HMI) tartalmaz a fiatal ügyfelek számára. Az első ID.UX modell az ID.UNYX, amely a tervek szerint 2024-ben debütál a piacon.

Intenzívebb helyi fejlesztés a nagyobb innovativitás érdekében

A Volkswagen erősíti a termelés, a fejlesztés, a beszerzés és az akkumulátorgyártás ökoszisztémáját Kínában. Az év végére csak az Anhuiban található K+F telephely alkalmazottainak száma 3000 szakértőre nő. A márka a lokalizációt is fokozza, hogy lényegesen rövidebb fejlesztési ciklusokat érjen el. A kínai partnereket, például az XPENG-et, a Horizon Roboticsot és a Thundersoftot már a korai szakaszban be kell vonni a fejlesztési folyamatba. Az XPENG-gel együttműködésben 2026-tól két új középkategóriás járművet terveznek. A Horizon Robotics-szal közös CARIZON vállalatnál, valamint a Thundersofttal közösen működő CARThunder vegyesvállalatnál dolgozók az autonóm vezetés, az információs és szórakoztató rendszerek innovatív fejlesztésén dolgoznak.

Lájkolja Facebook oldalunkat, hogy elsőként értesüljön az újdonságokról és érdekességekről!

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

Hölgy Hölgy
Úr Úr
Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen Sie müssen bitte der Datenschutzerklärung zustimmen

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.