Lukács és Tamás Hírek

Álmai autóját keresi? Akkor jó helyen jár a Volkswagennél. Válasszon azonnal elvihető, új autóink közül vagy állítsa össze a kívánt modellt elképzelései szerint.

  1. Hírek
  2. Új dizájn, innovatív technológiák és gyors fejlődés: a Volkswagen ID. CODE Kína számára
2024.05.29.
Innováció

Új dizájn, innovatív technológiák és gyors fejlődés: a Volkswagen ID. CODE Kína számára

A Volkswagen szisztematikusan halad előre „Kínában, Kínáért” stratégiájával. A cél az, hogy a világ legnagyobb autópiacán még szorosabban igazodjanak a vásárlók sajátos igényeihez, és meggyőző termékkínálatot biztosítsanak számukra minden releváns szegmensben.

ID. CODE

Az ID. CODE design koncepcióautó, amely a pekingi Auto China 24 vásáron ünnepelte világpremierjét, a kínai vásárlók kívánságaihoz való szisztematikus orientációról tanúskodik. A koncepcióautó esztétikája teljesen új, és egy nagyméretű, elektromos SUV-ról ad képet. Az ID. CODE a 4. szintű, teljesen autonóm vezetéshez készült. Az új, progresszív ID.UX almárka kulcsszerepet játszik a Volkswagen kínai piacon való megjelenésében is. A teljesen elektromos, életstílus-orientált modellekkel ez az almárka különösen a fiatalabb vásárlók számára készült.

„A Volkswagen márka már 40 éves kínai sikerre tekinthet vissza, és ezt a sikertörténetet folytatjuk az új mobilitási korszakban, ezzel is megerősítve kínai vásárlóink bizalmát” – mondta Thomas Schäfer, a Volkswagen márka vezérigazgatója. A Kínára kiélezett stratégiának három pillére van: egy átfogó termékportfólió, amely felgyorsítja a márka modelljeinek villamosítását, egy kifejezetten a kínai piacra kifejlesztett márka- és formanyelv, valamint a helyi műszaki fejlesztés erős kínai partnerekkel az innováció ütemének felgyorsítása érdekében. Thomas Schäfer: „Az ID. CODE első ízben mutatja be a VW jövőjét Kínában: új dizájnnal, új technológiai szabvánnyal és holisztikus márkaélménnyel – kifejezetten kínai vásárlóink igényeihez és kívánságaihoz igazodva. Kínai partnereinkkel együtt a mobilitás új korszakát nyitjuk meg Kínában.”

Image

Az ID. CODE design koncepcióautó a 2024-es Auto China kiállításon debütált

Az ID. CODE világpremierjével a 2024-es Auto China kiállításon a Volkswagen első ízben mutatja be a jövőbeli modellek új formanyelvét, és ezzel egyidejűleg új technológiai korszakot indít. A koncepcióautót kifejezetten a kínai vásárlók számára fejlesztették ki. Erőteljes, tiszta és folyékony felületeivel a koncepcióautó egy Gran Turismóra emlékeztet. A külseje vetítési felületként is funkcionál a következő generációs mesterséges intelligencia által támogatott fény- és kijelzőrendszerekhez. Ez jól illeszkedik az ID. CODE újonnan kialakított életteréhez, ahol a valós és a virtuális világ találkozik, hogy új mobilitási élményt hozzon létre. Az elektromos meghajtású koncepcióautó hagyományosan vagy 4-es szintű autonóm vezetési módban vezethető.

Széles termékportfólió a kínai vásárlóknak 2030-ig

Az ID. család 2030-ra összesen 16 modellre fog bővülni. Ez magában foglalja az új ID.UX almárka öt EV-jét, amelyek 2027-ben ünneplik piaci debütálásukat. A Volkswagen lépésről lépésre bemutatja ICE (belső égésű motorral szerelt) modelljei elektromos változatait is és tovább bővíti portfólióját Kínában új, rendkívül hatékony plug-in hibridekkel, amelyek elektromos hatótávolsága meghaladja a 100 kilométert. 2030-ig tizenkét új ICE-modell és hat hibrid fog debütálni. Ezen túlmenően a Volkswagen a bevált MQB és MEB járműarchitektúrát egészíti ki helyi platformokkal Kínában – például olyan partnerségek révén, mint az XPENG-vel való együttműködés. Ezenkívül a Hefei-bázisú Volkswagen China Technology Company (VCTC) fejleszti a csoport első elektromos platformját kifejezetten Kínának. 2026-tól legalább négy további modellt építenek az elektromos belépőszintű szegmenshez a China Main Platformra (CMP). A több platform lehetővé teszi, hogy a Volkswagen a megfelelő termékeket kínáljon ügyfeleinek minden releváns szegmensben, így kielégítve minden igényt.

Image

Az új, teljesen elektromos ID.UX almárka bővíti a termékpalettát

A Volkswagen az ID.UX segítségével bővíti elektromos autói kínálatát új vásárlói csoportok számára Kínában. Az ID.UX a VW bevált erényeit ötvözi az életmódorientált dizájn DNS-sel. A márkaspecifikus jellemzők közé tartozik a progresszív külső dizájn, valamint a vezetőközpontú belső tér, amely teljesen új kijelzőt és működési koncepciót (HMI) tartalmaz a fiatal ügyfelek számára. Az első ID.UX modell az ID.UNYX, amely a tervek szerint 2024-ben debütál a piacon.

Intenzívebb helyi fejlesztés a nagyobb innovativitás érdekében

A Volkswagen erősíti a termelés, a fejlesztés, a beszerzés és az akkumulátorgyártás ökoszisztémáját Kínában. Az év végére csak az Anhuiban található K+F telephely alkalmazottainak száma 3000 szakértőre nő. A márka a lokalizációt is fokozza, hogy lényegesen rövidebb fejlesztési ciklusokat érjen el. A kínai partnereket, például az XPENG-et, a Horizon Roboticsot és a Thundersoftot már a korai szakaszban be kell vonni a fejlesztési folyamatba. Az XPENG-gel együttműködésben 2026-tól két új középkategóriás járművet terveznek. A Horizon Robotics-szal közös CARIZON vállalatnál, valamint a Thundersofttal közösen működő CARThunder vegyesvállalatnál dolgozók az autonóm vezetés, az információs és szórakoztató rendszerek innovatív fejlesztésén dolgoznak.

Lájkolja Facebook oldalunkat, hogy elsőként értesüljön az újdonságokról és érdekességekről!

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

checkbox_default

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.